Ny säsong - nya utmaningar



Efter ett låååångt uppehåll av denna blogg, har det återigen börjat pirra i skrivnerven. Hoppas att ni inte saknat mig allt för mycket.

Denna säsong skall jag självklart först och främst bevaka vårt eget lag i damtrean, men ska också i mån av tid försöka följa SFK i tvåan och om tiden medger även vårt div 4 lag. Självklart kommer några inlägg omfatta vårt A-lag och deras framsteg.

Vis av erfarenhet kommer det dyka upp åsikter och tankar avseende våra motståndare i damtrean. Jag har ju haft en förkärlek att även följa IFK Timrå och försökt se så många matcher av dem som tiden (och Annica) tillåter.

En nyhet är att det i år kommer finnas ett "inför" reportage före varje match. Där kommer jag att behandla motståndarna och titta lite närmare på hur statusen är för våra egna krigare...

Självklart är ni alla välkommen att komma med kommentarer och egna åsikter, i vanlig ordning.

Väl mött inför en ny spännande fotbollssäsong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0