Tisdag, vad är det för speciellt med det???

Jaha, då var det tisdag igen. Jag har aldrig förstått mig på tisdagar...tycker att det är en värdelös dag. Det finns inget charmigt över tisdag. Det hör man bara av namnet...
Vad kan man göra på en tisdag????

Så kände jag det i morse i alla fall, men sen kom jag på några saker:

* Timrå IK spelar ju ofta match på tisdagar.
* Hanna har träning med SDFF på tisdagar.
* Just denna tisdag, så fyller min systerson 1 dag...just det 1 dag gammal...det du....

Så tisdag kanske inte är så himla dålig dag i alla fall.

Sen vill jag bara att Ni tar en liten glutt på världens coolaste tjejer här nere. Jag blir så glad när jag ser den bilden. Underbart!

till sist 1: Syrrans pojke som föddes igår var faktiskt ganska låååång 53 cm och vägde 3,8 kilo. Och syrrans tidigare pojke Oliver tyckte att han skulle döpas till Oscar! Ja, varför inte. Oscar är ett coolt namn.

till sist 2: Om jag skulle bilda ett rockband så skulle jag nog döpa det till KENT...eller inte....

"Si vis amari, ama" - Om du vill älskas, älska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0